Mint minden embernek szüksége van kikapcsolódásra vagy legalábbis lenne, ahoz hogy az élet viszontagságait jobban tudja kezelni, ránk ez fokozottan igaz...a kikapcsolódást többnyire minden ember másban találja meg.. Én az sportot választottam és időről időre feltölt egy kis plusz energiával..

Bevallom ebben a nagy hőségben kétszer is meggondolja az ember hogy sprortoljon-e vagy inkább maradjon otthon, ma is ez történt velem hogy délután ezen töprengtem de végül elindultam mert úgy érhet csak célba az ember ha hisz abban amit csinál és töretlenül "megy előre" (ugyanezt az elszántságot használtuk fel lányaink gyógyulása érdekében is!!!) 

Amikor végeztem odalépett hozzám egy "sporttárs" akit látásból már ismertem de nem egy időpontban szoktunk ott lenni így "csak" köszönni szoktunk egymásnak, de most megszólított és megkérdezte hogy Nekünk vannak-e a beteg kislányaink, mert látott tavaly a tévében de nem volt benne biztos hogy Én vagyok az. NEmrégiben viszont újra látott egy cikkben és ott már a helyi sportlétesítmény polójában voltam és ekkor már biztos volt a személyemben! Azt mondta hogy szeretne segíteni valahogy és fel is ajánlotta a segítségét!! 

Szóhoz sem jutottam a megdöbbenéstől... és az indíttatása is hasonlóan megindító... hasonló helyzetben volt/van és régebben amikor szükségük lett volna segítségre nem kaptak segítséget.... ( a sokan ilyenkor úgy tennének hogy na akkor Én sem fogok....) Erre úgy határozott hogy ha lehetősége lesz akkor Ő mindenképp segíteni fog valakinek! 

Nálunk ma Ő a nap EMBERE csupa nagybetűvel mert megérdemli!! 

Köszönjük!

Tanulság: Soha nem tudhatod hová vezet az utad és a legváratlanabb pillanatban bukkanhatnak fel a NAGY MESTEREID akiktől tanulhatsz, példát vehetsz! Érdemes az elhatározott céljainkhoz tartani magunkat mert akarattal ,kitartással, hittel lehet célbaérni!

A bejegyzés trackback címe:

https://viragesmalna.blog.hu/api/trackback/id/tr905372715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása