Mai nap..

2012.06.24. 20:40

.. szintén nagyon meleg volt ugyhogy én szokásomhoz híven lustálkodtam. Anya főzött húslevest, aztán délután Virág kisebb hisztit csinált a kezére való sín miatt.. pedig ez mindannyiunk érdeke hogy rendesen fel legyen téve mindíg, szereti túldramatizálni hátha úgy megussza a kényelmetlen helyzetet. ezután mindenki kicsit elvonult mert ez a terhelő meleg hatással van mindenki türelmére. Délután Anyával rendet raktak Viri szobájában pontosabban sok lomot ki kellett dobni.. ez azért mindíg érdekes mert előkerül egy-két régen látott kacat :-) Viri és Málna ujra jókedvre derült és együtt pakoltak 3-an én meg igyekeztem kimaradni belőle :-) de nem nagyon sikerült :-(

Málnikának nyomtattunk pár készségfejlesztőt, labirintust meg ilyesmit és ügyesen dolgozott velük szépen megoldotta Őket!!

este pedig Virivel facebookoztam kicsit ami fejleszti a szókincsét, emlékeit hozza vissza és megtalálja a betüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://viragesmalna.blog.hu/api/trackback/id/tr634608670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása