Megérkeztem Málnáékhoz...

2012.07.07. 23:30

Ma korán kellett kelni munkába aztán végzés után alig vártam hogy újra láthassam Öket.. Málna is nagyon megőrült Nekem ami jól esett...Majd késöbb felvittem az osztályra mert át kellett kötni a ragasztásokat amik a nagy melegben könnyebben lejönnek. Az osztályon már ismertek mert mikor még csak felmerült a lehetősége a transzplantációnak akkor a feleségemmel első utunk oda vezetett hogy megismerjük milyen például egy steril box.

Késöbb Málna szeretett volna velem kijönni vásárolni de nem lehetett, vigyáznia kell, magára.  így Én mentem ki vásárolni és hoztam sok szép játékot mert hónapokra "be lesz zárva" kb 4nm-re ahol tudnia kell elfoglalni magát. Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni hogy jól érezze magát. ebben vannak olyan segítőink is akik Málnát nem is látták csak képen de szeretnék ha meggyógyulna!! Köszönjük! hamarosan egy rövid Video is lesz....

A bejegyzés trackback címe:

https://viragesmalna.blog.hu/api/trackback/id/tr414635309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása